Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Mijn verjaardag

Ik ben gewend dat ze er in de VS voor kiezen presidenten te inaugureren op mijn verjaardag.  Dat doen ze nu eenmaal op mijn verjaardag eens in de vier jaar.

Ik vind het een eer, ja, maar ik had het inmiddels wel een beetje gezien. Ik bedoel, als je de ene inauguratie hebt gezien, heb je ze allemaal gezien, niewaar?

Maar deze is anders.

Ik krijg de eerste zwarte president van de VS voor mijn verjaardag dit jaar. Is dat nou niet leuk van ze?

januari 19, 2009 - Posted by | Repel | , , ,

7 reacties »

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag Repel!

    Reactie door Toetje | januari 20, 2009

  2. Ik wist niet eens dat ze dat altijd op dezelfde datum deden. Maar gefeliciteerd in elk geval, en veel plezier met je cadeautje ;-).

    Reactie door Carla | januari 20, 2009

  3. gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!

    Reactie door ilse | januari 20, 2009

  4. Happy Birthday

    Reactie door Ellen | januari 20, 2009

  5. GEFELICITEERD!!!! Dikke Knuffssss van de katten.

    Reactie door Lia en kattenbende | januari 20, 2009

  6. Joh wat een origineel kado, een zwarte president. Heb je nog meer mooie kadootjes gekregen?

    Jammer dat borstvoeding niet voor jou was weggelegt maar gelukkig is er hier goede kunstvoeding te koop en die jongens van jullie zijn er prachtig groot mee geworden 🙂 Ik heb gewoon geluk gehad dat het lukt. En ach, ik moet straks mijn werk onderbreken om te kolven en dan is de fles makkelijker 😉

    Groetjes Barbara

    Reactie door Barbara | januari 21, 2009

  7. Nog van harte, een beetje laat maar toch!
    ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    groetjes
    Noor

    ps. en toch vind ik het jammer dat het geen vrouw is!
    dat had ik toch liever gezien. En dan geen Hillary, maar de vrouw voor Obama ..
    maar ja dat kunnen die amerikanen natuurlijk helemaal niet meer aan!

    Reactie door Noor | januari 22, 2009


Geef een reactie

