Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Pakpapier

Ik zie jullie denken: wat een schitterend pakpapier! Nou, dan heb ik een verrassing. Het is namelijk geen echt pakpapier; mijn kinderen hebben de doos beschilderd! Echt! Ik snap dat jullie het je niet kunnen voorstellen, het lijkt schier onmogelijk, maar het is werkelijk zelfgemaakt. Het lijkt net echt hè, als je zo kijkt.

We hebben een mooi verjaardagscadeau voor oma, maar ik had geen mooi pakpapier. En met schilderen maak je de jongens altijd wel blij dus de oplossing was snel gevonden. Maar dat het zo prachtig zou uitpakken had ik niet kunnen bevroeden.

Het is zo goed dat ik best een handeltje kan beginnen! Repel’s Inpak Designs©, of zo. Zal ik het domein http://www.rid.nl alvast vast laten leggen?

januari 17, 2009 - Posted by | De Daltons | ,

6 reacties »

  1. Heeeel mooi, nu maar hopen dat het niet terug moet. hahahahahahahahah

    Reactie door manlief | januari 17, 2009

  2. Eeeeehm, oh ja….in de originele verpakking moet dat dan he. Daar heb je een punt! Zou de Ikea niet blij zijn met custom designed pakpapier?

    Heb je nog wat gehad vandaag, lief?

    Reactie door repel | januari 17, 2009

  3. Ach, het gaat om de inhoud, niet om de doos bij Ikea, anders zetten ze het maar in elkaar en gooien ze het in de koopjeshoek tijdens plundra 😀

    Vind echt dat je een gat in de markt hebt gevonden, DOEN!!! 🙂

    Reactie door Barbara | januari 17, 2009

  4. dit is wel heel toevallig
    ik had een kado voor mijn broer gekocht, een soeppan, die zat in een simpele witte doos
    ik heb er nog aan gedacht om mijn kinderen hem te laten beschilderen maar daar kwam het niet meer van
    jouw kinderen hebben goed hun best gedaan

    Reactie door ilse | januari 18, 2009

  5. @.. hij is ouder.. 4,5 jaar ouder
    maar eh… jij schildert zelf toch?
    de schilderijen die jij voor mijn kinderen hebt gemaakt hangen ook weer in hun nieuwe kamers hoor!

    Reactie door ilse | januari 18, 2009

  6. @Ilse
    Oooooh echt? Dat vind ik heel fijn om te horen!!

    Leuk…

    Reactie door repel | januari 18, 2009


Geef een reactie

