Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Uit Den Ouden Doosch

Deze nostalgische muts is foto’s aan het ruimen geweest. Dat is namelijk een heel goed idee als je verdriet hebt, maar niet heus. Maar ik kan het niet helpen dit soort dingen te doen op die momenten.

Maar goed, je komt dan ook leuke dingen tegen. Mede geïnspireerd door Drs. Punt koos ik voor een foto uit Den Ouden Doosch.

Op deze foto zie je niet Middelste met een onbekend ander kindje. Nee, een van deze kindjes ben ik. Middelste is gewoon mijn Spitting Image.

En toen pakte ik die tweede foto. En verdomd als het niet waar is: Claudia heeft gelijk. Ook Jongste lijkt op mij! Ze zei dan wel Middelste, maar Middelste of ik…dat is om het even.

Daar waar ik dacht dat hij meer weg had van Oudste en dus van Manlief blijkt Jongste gewoon die ondeugende blik van zijn moeder te hebben.

Tjemig, heb ik even ijzersterke genen!

Maar die Joep Meloen humor heeft hij nog steeds niet van mij…die heeft hij van zijn vader!

januari 16, 2009 - Posted by | De Daltons, Repel | ,

4 reacties »

  1. Middelste en de bovenste foto, dat zie ik. Maar ik vind je jongste (op de Joep Meloen foto) toch echt dezelfde blik hebben als je oudste.

    Reactie door Carla | januari 17, 2009

  2. Echt? Wat grappig: ik vind de vorm van de ogen zo op mij lijken! Ik vind alleen de vorm van zijn hoofd exact die van Oudste.

    Reactie door Repel | januari 17, 2009

  3. Mooi die foto’s, zo zie je je eigen genen prachtig door die van je kinderen geweven. Ze lijken op jou, ze lijken vast ook op manlief in “den ouden doosch”, ze lijken op elkaar en ze lijken zelf nog op hun zelf 😉

    Reactie door Barbara | januari 17, 2009

  4. leuk om te zien hoe kinderen op hun ouders lijken (al lijken ze natuurlijk het meest op zichzelf)

    Reactie door ilse | januari 18, 2009


Geef een reactie

