Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Aan de andere kant van de regenboogbrug

Lieve Morse,

Wat deed je nou? Ben je er zomaar stiekem tussenuit gepiept. Vanmorgen waren we nog zo vrolijk en heb je gespeeld. We hebben gekroeld. Je hebt gegeten en je sprong weer op het aanrecht terwijl dat eigenlijk niet mag en ik liet toe dat je stiekem wat melk snoepte.

En vanmiddag werd ik gebeld door Oudste. Hij heeft je gevonden. Je lag in de kamer van Jongste. Hij zag dat je dood was. Over twee weken zou je 11 geworden zijn. Maar je hart had al zijn slagen al gemaakt. Sterk beest….bijna 11 met een hartruis.

Ik ben er helemaal kapot van, lieve Morse. Je bent nu aan de andere kant van de regenboogbrug.

En wat moet ik nu zonder jou? Ik zal goed op je zussie passen, lieve dikke Lewis. Oh Morsie, ik weet niet zo goed of dit huis nog wel zo leuk is zonder jou.

januari 12, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Levende Have | ,

9 reacties »

  1. Ach gos, meissie toch. Wat ontzettend verdrietig, je bent zo gek met die beesten.
    Heel veel sterkte gewenst!

    PS: alles goed met Oudste? Lijkt me toch wel een schokkende ervaring.

    Reactie door Wieke | januari 12, 2009

  2. Heel veel sterkte ermee meid. Wat zeggen de jongens ervan?

    Reactie door Carla | januari 13, 2009

  3. *snik*

    Hoe oneerlijk kan het zijn 😦 Gelukkig heeft ie bij jullie een mooie tijd gehad en ik weet zeker dat jullie hem met veel liefde zullen herinneren.

    Hoe is het met de kinderen? Het ontdekken van een dood konijn heeft hier tot rivieren van tranen geleid (en niet alleen van de kids, mama huilde net zo hard mee)

    STerkte!!

    Reactie door Barbara | januari 13, 2009

  4. Dag Lieve Morse,
    Was je niet eens mijn kat maar de tranen biggelen wel over m’n wangen. Elk dier verdient een mooi leven en dat heb je zeker gekregen bij die ene familie. Op mijn logje neem ik afscheid van je zoals ik dat doe met een mooie tekst. Je was een kanjer van een kat en ik zal je heel erg missen. Rust zacht beesie, ze zulen goed voor je zus zorgen, daar kun je van op aan.
    Dag Morse.

    Reactie door Claudia | januari 13, 2009

  5. heel veeeeeeeel sterkte met jullie gemis van deze kanjer!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Reactie door marieke | januari 13, 2009

  6. sterkte jullie allemaal………

    Ellen

    Reactie door Ellen | januari 13, 2009

  7. Arme Morse en arme Lewis. en arme jullie.wat rot dat oudste hem nu net moest vinden, zal, op z’n zachtst gezegd, wel indruk hebben gemaakt.
    heel veel sterkte

    Reactie door Corine | januari 13, 2009

  8. he getsie, dit zijn nare berichten
    heel veel sterkte

    Reactie door ilse | januari 14, 2009

  9. […] 31, 2009 — repel Dat er destijds een nieuwe kat moest komen was een noodzaak. Mijn soulmate Morse ging dood en als Lewis op een later moment zou volgen zouden we, zonder maatregelen van ons, […]

    Pingback door Size does matter! « Repel’s Blog | augustus 31, 2009


Geef een reactie

