Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Beloofd, dit is mijn laatste….echt!

Heus, dit is mijn laatste over Lanzarote. Echt.
Ik zal heus niet alle 918 foto’s van kraters en vulkanen of de beukende Atlantische kust met huizenhoge golven of het mooie weer laten zien.
Echt niet. Ik kan stoppen, dat kan ik echt.
Dit is er gewoon nog eentje om het af te leren!

Poseren voor ons huisje…the camera loves ya!

Deze mooie krater ligt in een natuurpark waar mensen niet mogen komen. Er is één route waar een bus rijdt voor de toeristen. Deze foto is wonderwel gelukt door de ruit van deze bus. Ik kijk naar de foto en kan mu nu al bijna niet meer voorstellen dat ik dit ècht zelf heb gezien!

Eerste kerstdag is Manlief  bij onze zeer zieke Jongste. We zijn gebonden aan het resort, maar dat is geen probleem. Ik neem even tijd voor Middelste en we nemen samen een duik in het zwembad. I’m dreaming of a blue Christmas…

Alle heren in ons gezelschap (en dan bedoel ik ook echt alle heren, van 16 maanden tot 65 jaar) waren bijzonder gecharmeerd van deze mooie en lieve dame van het animatieteam. Je kunt het ze niet kwalijk nemen! Lieve Irene!

Kijk broer: nog een vulkaan…gaaaaaaaap…
Zzzzzzzzzz…

Ook de avonden zijn mooi hier. Mama is verliefd op Lanzarote.

Oudejaarsavond, circa 10 uur ’s avonds.
Sluitertijd 2 seconden zonder statief. Het muurtje van het appartement is bijna stabiel. Bijna.
Is het nu Mercurius die te zien is? Of is het een andere planeet?

Hé mama! Ik zie de zee! Zee, doe normaal!

Vlees braden op de BBQ…zomaar een BBQ? Nee!! Het is de hitte van de vulkaan! Dat is pas vlees braden!

januari 6, 2009 - Posted by | Party of Five | ,

5 reacties »

  1. Vooral de bovenste foto is prachtig! Ik kan er geen genoeg van krijgen, zoals ik al zei zijn we zelf nog niet zo lang geleden naar Lanzarote geweest, en het is heeeeel goed bevallen.

    Reactie door Carla | januari 7, 2009

  2. Oh men, ziet er allemaal super uit!
    Is het al bijna 10 januari? Ik heb net mijn nieuwe staatslot binnen 🙂

    Reactie door Toetje | januari 7, 2009

  3. ahhhhh stop je nu al, vind ze net zo mooi die foto’s 🙂

    Reactie door Barbara | januari 7, 2009

  4. dat is echt een aanrader he
    poeh, ik doe gewoon net alsof ik daar ben en alsof het hier in nederland niet zo koud is
    bbq’en op vulkaanhitte .. geweldig!!

    Reactie door ilse | januari 7, 2009

  5. jaloers? ik ? welnee!
    Nee hoor: het ziet er ge-wel-dig uit en ik ben heel blij dat jullie zo genoten hebben!

    Reactie door Corine | januari 7, 2009


Geef een reactie

