Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ik heb nog nooit…

Ik heb nog nooit…

– een log geschreven op Lanzarote
– zoveel te vertellen gehad
– kerst en oud en nieuw gevierd in de zon
– een bruin hoofd gehad op nieuwjaarsdag
– de verjaardag van Oudste gevierd in de krater van een vulkaan
– zoveel mooie dingen gezien
– zo weinig last gehad van mijn allergie en benauwdheid
– zolang samen met mijn gezin geluierd en mooie dingen gedaan
– een ernstig ziek kind in het buitenland gehad
– de rekening van een privékliniek moeten voorschieten
– een fit to fly verklaring voor Jongste nodig gehad
– ondanks een ziek kind zo genoten

Had ik al gezegd dat ik twee geheugenkaartjes van 2 gig elk heb volgeschoten? Reken maar dat de foto’s nog volgen!

Nu ga ik weer naar de zon. Ik heb een date met Middelste in het zwembad. We hebben nog drie daagjes hier met 22 graden en bij thuiskomst ga ik schaatsen kopen voor Oudste. Dat zal wel even schrikken worden van de kou als we uit het vliegtuig stappen…

Feliz año nuevo!!

januari 1, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Party of Five | ,

6 reacties »

  1. wat klinkt dat allemaal heerlijk
    behalve dat de jongste ziek was natuurlijk
    toch niet ernstig hoop ik
    de overgang van het heerijke weer daar en het koude weer hier zal je nog vies tegenvallen brrrr

    Reactie door ilse | januari 2, 2009

  2. Ik ben benieuwd naar je foto’s. Beterschap met jongste.

    Reactie door Carla | januari 2, 2009

  3. Ow, hoop dat de Jongste weer helemaal is opgeknapt, lees graag je verhaal. Geniet maar even lekker van die temperaturen daar, hier is het koud met hoofdletter K, brrrrrrrrrr

    Enne, straks wel voldoende foto’s showen hoor.

    Reactie door Barbara | januari 2, 2009

  4. Jongste had hoge koorts en de diagnose bleek ‘severe brongitis’ (beide longen) waarbij we vanwege zijn slechte en moeizame ademhaling moesten oppassen voor een astmatische aanval.

    We hebben 3 dagen zwaar in de stress geleefd…maar onze bikkel is bijna beter.

    nu zit ik in de zware stress omdat ik verbrande konen heb en aan de gin tonic zit na weer een te mooie dag! hihi!

    ik kan niet wachten tot ik kan schaatsen!!

    Reactie door Repel | januari 2, 2009

  5. Ik weet het niet hoor, met dat schaatsen. Het gaat alweer dooien, ik vraag me af of je het nog redt; vooral als je nog schaatsen moet kopen. Misschien dat je woensdag weer kunt schaatsen…. Ik hoop het voor je!
    Alles weer oke met jongste? Dat is schrikken!

    Reactie door Wieke | januari 3, 2009

  6. Gelukkig is jongste weer opgeknapt, ben benieuwd of je hier nog op de ijzers hebt gestaan.

    Reactie door Barbara | januari 4, 2009


Geef een reactie

