Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Wie is de Repel?

Mensen, ik ga op vakantie. Jullie zullen het twee weken zonder mijn gezwets moeten doen.
(En voor de meelezende inbrekers:  als je dan toch persé bij ons naar binnen wil moet je wel doen alsof je thuis bent. En daarmee bedoel ik: schep meteen even de kattenbakken en strijk mijn was even weg. Bij voorbaat dank.)

Maar voor ik mijn koffers pak, wilde ik toch nog wat zeggen. Ik kreeg nogal eens commentaar op het feit dat mensen niet weten hoe ik heet of hoe ik er uit zie. Dat het een beetje te anoniem is. Dus ik heb besloten toch maar een foto van mezelf te maken en te plaatsen. En voilà: dit ben ik!

(Hij is niet heel scherp, maar ik had mijn lenzen niet in, excuses.)

december 19, 2008 - Posted by | Repel |

9 reacties »

  1. Heel fijne vakantie, geniet er lekker van!
    groetjes
    Noor

    Reactie door Noor | december 19, 2008

  2. Je staat er leuk op moet ik zeggen ;-). Fijne vakantie.

    Reactie door Carla | december 19, 2008

  3. Geniet lekker van je vakantie, welverdiende rust met de boys..

    Reactie door Mike | december 19, 2008

  4. Vrouwe Repel,
    Wij blijven fotogewijs op onze honger zitten, gij guit da

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | december 20, 2008

  5. Oeie!!!
    Ik had eventjes op het verkeerde knopje geduwd, Vrouwe Repel. Waarvoor excuus.
    Nee, wat ik eigenlijk wou zeggen… Dat wij fotogewijs op onze honger blijven zitten, gij guit dat ge zijt, bedoelde ik.
    En niet dat mijn wensen altijd uitkomen, maar ik wens U toch een prettig verblijf buitenshuis toe.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | december 20, 2008

  6. een waar fotomodel, dat zie je zo 🙂

    fijne vakantie (bofkont)

    Reactie door Barbara | december 20, 2008

  7. haha leuke foto van jou!
    gelukkig weet ik hoe je heet en hoe je eruit ziet , net als je gezinnetje 🙂

    fijne vakantie en kom heelhuids terug!

    liefs, vanuit ons nieuwe huis

    Reactie door ilse | december 20, 2008

  8. en hoe moeten wij de kerstdagen nu doorkomen, zo zonder jouw logjes?
    ik hoop iig dat jullie heel veel plezier hebben, in verweggistan!

    Reactie door Corine | december 21, 2008

  9. Nou ik mis je wel hoor. Het is zo stilletjes bij ons…….
    Er wordt dus dagelijks aan je gedacht.
    Hoop dat je niet vergeet de kids stenen te laten rapen, zó leuk voor later!!

    Jullie genieten vast met volle teugen, en het is je van harte gegund.
    Hoop dat jullie blakend gezond, uitgerust en opgeladen, vrolijk en vol verhalen weer thuis komen!

    Liefs, Marleen xxx

    Reactie door Marleen | december 26, 2008


Geef een reactie

