Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Loopbaanperspectief

(Het zit in  groep 3, het is op luttele dagen na 7 jaar:)

Hij: je kan toch niet alles worden?
Ik:  nee vent, dat kan niet.
Hij: Ik wil later 7 dingen worden.
Ik: hoezo 7?
Hij: Nou, dan kan ik elke halve dag van de week wat anders doen.
Ik: Ja maar een week heeft 7 dagen, dus dan…

Hij (mij onderbrekend): ja dat weet ik, maar als ik hele dagen werk kan ik niemand zien om te spelen. Ik ga halve dagen werken.

december 12, 2008 - Posted by | De Daltons | ,

5 reacties »

  1. slim!!!!
    en welke 7 dingen wil hij worden?
    dyon wil brandweerman worden, politieagent en opa
    hahaha

    ps. dat van dat logje was een foutje
    drukte op publiceren ipv als concept opslaan
    ik wil hem nog niet op mijn log zetten, dus nog even geduld

    Reactie door ilse | december 12, 2008

  2. Kijk: dat wordt een moderne vader! Maar misschien is het dan tegen die tijd wel echt normaal. Ik hoop het.

    Reactie door Corine | december 12, 2008

  3. een kerel naar mijn hart!
    iet alleen maar werken wat de klok slaat!
    bravo uodste!

    Reactie door marieke | december 13, 2008

  4. Ha ha, maar kent hij het begrip weekend dan nog niet?

    Reactie door Carla | december 13, 2008

  5. Hahaha, lekker als dat zou kunnen, halve dagen werken en halve dagen spelen 🙂

    Reactie door Barbara | december 14, 2008


Geef een reactie

