Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Shaken, not stirred

Passing afternoon
(geluid aan, link aanklikken en dan terug naar de tab om te lezen)

De dagen vloeien in elkaar over.
De uren vloeien in elkaar over.

Het enige dat blijft is de pijn in het hoofd.
Een vuurbal in mijn hoofd. Een vuurbal met bokshandschoenen aan.

Liggen doet pijn in mijn hoofd. Maar niet liggen doet nog meer pijn in mijn hoofd.
Als ik wakker word duurt het zo’n 2 seconden….en oh, het is er nog, de pijn.

De kinderen maken lawaai, Manlief is vaak weg.
Als Manlief er is maken de kinderen ook lawaai, maar dan kan ik naar boven.
Even liggen. Even een slapen. Even donker.

Nu begint de pijnstiller weer te werken. Ik ben overmoedig.
Maar ik ben het zat, zo sinds vrijdagmiddag.
Vanavond betaal ik de prijs voor mijn concentratie om deze log te maken.
Maar vanavond ben ik niet alleen en kan ik bijkomen.
In het donker in de stilte.

Ik heb nóóit geweten dat een hersenschudding zoveel anders was dan hoofdpijn.

december 4, 2008 - Posted by | Beslommeringen, Repel |

5 reacties »

  1. Huh? Wat heb je gedaan? Hersenschudding? Jakkes. Sterkte!!!

    Reactie door Toetje | december 4, 2008

  2. meissie toch!! enig idee hoe lang deze ellende nog moet gaan duren? hoop toch echt dat je er snel vanaf bent. sterkte!!!

    Reactie door Corine | december 4, 2008

  3. ajjjjjjjj….klinkt niet zo best!!!!!!!
    hoop dat je snel weer de oude bent……zo’n hoofd is maar niets (zeker niet met kids én met vijf december vandaag!)

    hoop dat jullie toch een gezellige pakjesavond zullen hebben!
    heel veel sterkte!

    Reactie door marieke | december 5, 2008

  4. hup je bed in jij, die logjes kunnen wel wachten!

    Reactie door ilse | december 5, 2008

  5. …. sluit zich aan bij Ilse, jij moet rusten!!

    Reactie door Barbara | december 6, 2008


Geef een reactie

