Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Virtuele nomade

Alwéér een nieuw stekkie? Ja. Alweer een nieuw stekkie.

Die Deutsche Grundlichkeit is blijkbaar niet doorgedrongen bij Blogigo en ik was de onbereikbaarheid, het niet kunnen inloggen, het niet kunnen plaatsen van filmpjes en de traagheid een beetje beu. Dus van web-log, naar punt, via blogigo nu naar hier…

En zou ik hier langer dan een jaar blijven? Geen idee, vooralsnog ben ik tevreden. Nu maar hopen dat men bereid is me te blijven vergezellen in mijn virtuele nomadenbestaan!

december 4, 2008 - Posted by | Repel |

4 reacties »

  1. gevonden! mooie achtergrond hoor! en succes met je hoofd….

    Reactie door Corine | december 4, 2008

  2. ja hoor, ik blijf je volgen🙂

    vind deze kleuren erg mooi🙂

    groetjes barbara

    Reactie door Barbara | december 4, 2008

  3. natuurlijk vergezel ik jou!
    ziet er mooi uit hier
    hoe is het met je hoofd?

    Reactie door ilse | december 4, 2008

  4. Zelfs in Turkije ben je terug te vinden🙂

    Reactie door lien | mei 4, 2010


Geef een reactie

